Moje krásná spisovatelka..


You see a face and you fall in love with it knowing that this is the perfect girl. And then you meet her and you experience that miracle, how it feels to discover her face with your eyes, with your camera. You have to search a place for pictures first and you feel so incredibly nervous, almost like a teenager before the first date. You think, please, don’t screw this. But of course, who could screw a shooting with a girl like this? She is radiant, mesmerizing, sparkling. After the first pictures you both loosen up, you change location again and there it is. This glance, this moment of understanding, as if you were suddenly synchronized. It doesn’t matter that there is a decade between you, right know your hearts are just beating in the same rhythm. 

  






Focení s Žanetkou bylo naprosto skvělé. Původní plán jsme sice nedodržely, ale o to hezčí fotky se nám podařilo udělat. Mohla bych to tady naplnit stovkou jejích fotek, zaspamovat celý facebook a stejnak by to nebylo dost. Miluju ten pocit, když se mi podaří vytáhnout z mých kamarádek jejich krásu tak, aby ji konečně mohly vidět i ony samy. Chtěla bych napsat krásná slova o téhle slečně, ale nikdy by to nebylo dost dobré. Nikdy bych přesně nevystihla to, co dokázal zachytit můj objektiv. A proto já se budu věnovat fotografování a Žanetka zase v psaní krásných povídek a přidat na své konto třeba už třetí publikovanou knihu. Snad se aspoň na chvíli díky těmto fotkám uvidí tak, jak ji vidím já..




I když Žanetka chtěla spíš barevné fotky, nemohla jsem si odpustit jich pár do BW převést..




Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

A web designer from India. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

    Blogger Comment
    Facebook Comment

14 komentářů:

  1. moc krásné fotky, líbí se mi spisovatelčina červená sukně :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky, krásná slečna!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju vám.
    Slečna spisovatelka. :)

    OdpovědětVymazat
  4. love the white dress, really pretty!
    You're beautiuful btw! Xo

    OdpovědětVymazat
  5. You are so gorgeous! Love your outfit and your style. And that little note in the beginning was really insightful.

    Do check out my blog when you find time and maybe we could follow each other? :D

    Thanks!

    www.dipikasyngai.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, nádherné fotky!! Závidím, taky bych takové chtěla:)

    OdpovědětVymazat
  7. Great Look!

    I’m following, see my :)

    Kiss
    Liliana

    Check out my blog: Um Blog Fashion

    OdpovědětVymazat
  8. ty bílé šaty mám taky :) na léto jsou nejlepší vid :) jsi krásná, moc ti to na fotkách sluší :) moc krásné fotky :) hned jsem se stala tvojí novou čtenářkou :) a ráda tě zvu k sobě na blog onlygirlnn.blogspot.com
    budu moc ráda když se také přidáš do mých čtenářů :)

    OdpovědětVymazat