Express yourself for the first time.

Vždycky jsem přemýšlela nad tím, proč všichni píší do prvního příspěvku, jak neví, o čem psát první příspěvek. Bohužel jsem na tom teď taky tak, nevím kde začít - říct první jak se jmenují? Bára. A kolik mi je let? 16. Proč jsem si vlastně založila tento "fotoblog"? Nejspíš pro prezentaci mých fotografií. Snad jediná činnost, co mě i po několika měsících neomrzela a já u ní zůstala. A doufám, že taky ještě nějakou dobu zůstanu.

Ukáži vám pár fotek z mé dřívější tvorby. Nazvala bych to období "před zrcadlovkou" :D
Fotila jsem kompaktem Canon Powershot SX200 is, což je prosím tenhle krasavec






















Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Ceyron Louis

A web designer from India. And then you write some more information about yourself like this to fill out the space that is left.

0 komentářů:

Okomentovat